August 04, 2012

.:6 bulan menganggur:.

Assalamualaikum readers...

Dua tiga hari lepas kecoh kt kelas aku cakap lepas keluar dari IPG kami semua akan menunggu untuk di postingkan selama 6 bulan.. mak ai.. lamanye... ape nak buat 6 bulan nanti?? takkan nak tanam anggur kat umah je kan?? nanti tak pasal2 berat saya makin bertambah2 kang.. yang dah sedia nie pn dah berat kan.. nanti kalo posting murid pn terkejut tengok cikgu baru.. hahaha.. So, kawan2 yg seangkatan dengan saya nie ape plan korg?? macam2 keja yang bermain dalam fikiran nie...

>keja kilang
>cikgu tuisyen
>cashier supermarket
>keja kat klinik

Marilah sama2 kita fikirkan.. huhu.. till the next entry..

Assalamualaikum... =)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta anisfreezer.blogspot.com