PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

November 25, 2012

.: hOLidAy :.

Assalamualaikum readers...
rajen pulak aku buat entry baru ye? hehehe.. biasa la mood nak berblogging sedang membuak2 sekarang nie.. so, mari la kita menulis! hehehe

Entry kali nie aku juz nak share pasal holiday aku dengan my family.. dah basi jugak story nie sebenarnye.. tapi takpela.. nie blog aku kan.. ape ade hal basi ke tak.. ye dok? hehehe

Masa family aku datang amek aku kt melaka hari tu kitorg singgah kt Shah Alam jap.. Adik aku nie teringin sangat nak pegi Snowalk kat i-City tuh.. dulu masa mula2 pegi mane ade lagi kejadah sume tu kan.. so disebabkan oleh dia dapat result yg cemerlang masa exam akhir tahun hari tu parents aku pn bawak la dia pegi i-City.. Tapi juz aku and adik aku jek yang pegi main2 kat sane.. mak, ayah and kazen aku lepak2 kat kedai makan jek.. aku pun tak nak la story panjang2 kan.. moh kte tgk jela gamba2 kat bawah nie.. heheheh

Di Klebang, Melaka before gerak ke Shah Alam

Dalam snowalk i-City




Then, lepas pegi Shah Alam.. balik Gerik.. hari Khamis tu pegi Ipoh.. sebab Jumaat plan nk jalan2 kat Pangkor plak.. takde la ramai sangat pegi.. sebab percutian nie tak dirancang pon.. so.. here the pictures!

Dalam feri menuju ke Pangkor Island

my adik and abg lah naik jetski

me and kazen 

kakak and adik

aliff pun ada jugak.. mandi dengan toksu

aliff merenung masa depan.. hehehe

suka sangat main pasir..

dalam bot menuju ke Giam Island untuk snorkeling

mak and ayah pun tak ketinggalan..

bersiap sedia nak terjun... hehehe

aktiviti masa lapang..

Hahaha.. tu jela aktiviti mase holiday setakat nie.. nex year plan nk pegi Langkawi.. hopefully jadi la.. hehehe.. 

Till then.
Assalamualaikum.. =)


2 comments:

Hak Cipta anisfreezer.blogspot.com