PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

February 28, 2013

.: Terlalu banyak kegembiraan :.

Assalamualaikum..
dah lama rasanya tak menulis kat blog yang usang nie.. hehe.. Alhamdulillah!! alhamdulillah! alhamdulillah!! Terima kasih Ya Allah atas nikmat yang Engkau pinjamkan ini.. rasa banyak sangat berita gembira yang aku terima akhir2 nie.. terlalu banyak... walaupun bukan untuk diri sendiri tapi tumpang gembira untuk kawan2..

Firstly! nak ucap tahniah buat mummy2 yang bakal melahirkan anak2 sedara kami.. tahniah biat redsabella nabila, aina and tiqa!! diorang bakal jadi ibu.. kami aunty2 hot nie sangat excited nak dapat anak sedara!! OMG!! sonok sangattttt!! kena spend duet siap2 nanti untuk beli baju baby2 comel nanti..

Secondly, rasa bersyukur sangat sebab akhirnya selepas berbulan-bulan tunggu batch PISMP 09 dapat panggilan interview untuk SPP.. tahniah buat kawan2 yang dah selesai interview dan semoga berjaya kepada kawan2 yang bakal nak interview.. aja aja fighting!! in sha Allah kalain semua boleh buat!! Tak lupa juga untuk yang kawan2 yang dapat penilaian khas.. tahniah juga buat kalian semua!! tak kisah la yang cemerlang atau tak cemerlang semuanya sama je.. ingat! kita belajar sama2 5 tahun setengah.. jadi, kita akan posting sama2 jugak nanti.. doakan ye.. amin~~



Sahabat selamanya.. =)

2 comments:

Hak Cipta anisfreezer.blogspot.com