February 01, 2011

.:demam campak:.

halo! halo! halo!
sume da makan? mesti dah kan? sy pon baru lepas makan.. rasa mengantok plak bila dah makan.. tapi tahankan jugak mata nie untuk tak tidur.. tak boleh tidur lepas makan nanti bertambahlah lemak di badan saya nie.. hehe.. hari nie korang sume makan lauk ape? saya tak masak pon hari nie.. al maklumlah duduk rumah sorang-sorang.. mak pegi skolah, adik pegi skolah, ayah kerja.. transport pon takde.. so, takde sape nak belikan ikan, ayam, sayur sume.. tak boleh la nak masak *sebenarnye malas masak hehe.. mak balik sklah tadi mak beli lauk kat kantin.. lauk kari ikan, ayam masak merah n sambal belacan.. tu jela menu untuk hari ini.. ok la tu kan.. kenyang jugak.. lagipun pagi tadi saya dah goreng nasik.. 


ha! comel tak kanak-kanak di atas? comel kan? kan? geram betul tengok pipi die.. rase nak gigit2, cubit2 jek.. nie kazen saya punya anak, mohd nor aliff.. beliau nie kena demam campak sekrang.. kesian sangat.. tapi tengah demam campak pun still boleh bergerak aktif lagi.. dua hari lepas baru webcam dengan beliau.. tak sabar nak tunggu beliau balik esok! hehehe.. 

notakaki : dulu penah kena demam campak.. memang tak tahan.. panas jek badan..

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta anisfreezer.blogspot.com