PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

September 15, 2010

.:raya saya:.



hye sume..
lme da x coret2 kat blog nie..
firstly nk gtaw u all sume yg cte 'cinta YM' tue xdpt diteruskn sbb ade sedikit mslh.. nti kalo ade pape i smbong lg k..

k.. back to my main focus!
it's raya tyme!
so byk btol story yg nk kongsi ngn u all sume..
my rye kali nie happening gle coz ktorg dpt gather rmai2..
snap sne cni.. meh i show kt u all pic rye ktorg..
my mom and dad.. in front of dad's car..

my family..
adik, ayah, mak n me..
my big family in front of pak tam's house..
adik, atik, kakak n me..
big family agaian in front of my late opah's house..
at mak long's house
at mak long's house again
again! huhuhu 1 big happy family.. :)
our alif yg comel n bulat.. huhuhu


besh sgt rye kali nie..
hopefully dpt gather sme2 lg next tyme..
but mse rye ke -3 sumthing that i didn't expected happened..
dats make me really down!
hope ade sesuatu yg menggembirakan berlaku nti.. :))

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta anisfreezer.blogspot.com